Amennyiben a megvásárolt termékünkkel a vásárlást követő 30 nap folyamatos viselés mellett nem lenne elégedett, új szemüvegét vagy kontaktlencséjét az átadást követő 1 hónap viselés mellet nem tudja rendeltetésszerűen használni, azaz a mindennapi tevékenysége közben a látásproblémáját a megadott távolságra nem oldja meg, és a probléma technikai jellege miatt (pl. nem megfelelő dioptria) lencsecserével orvosolható, abban az esetben az OPTICUM Látásjavító Szalonban díjtalanul kicseréljük azokat.. A szemüveg/kontaktlencse nem megfelelőségét a vásárlónknak a kiadástól számított 30 napon belül jeleznie kell felénk személyesen. Ezután mi azt a lehető legrövidebb időn belül (max.15 munkanapon belül) elkészítjük és átadjuk a vásárlónk részére.
Ha az így elkészített szemüveggel/kontaktlencsével sem érzi komfortosnak a vevő a látását még további 30 nap viselési idő után sem, abban az esetben a kifizetett vételárat az eredeti számla és vagy nyugta igazolása ellenében visszafizetjük a vásárlónknak 15 munkanapon belül.
A jelen 60 napos PÉNZVISSZAFIZETÉSI Garancia keretén belül a vásárló részére biztosított jogok nem érintik, és nem korlátozzák a vásárlót jogszabály vagy szerződés alapján megillető egyéb szavatossági és jótállási jogokat.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák, sérülések nem tartoznak, 60 napos PÉNZVISSZAFIZETÉSI Garancia alá, azokra továbbra is az Általános Garancia feltételei érvényesek
OPTICUM Látásjavító Szalon
2014-02.01